Monday, March 12, 2012

Benar Atau Palsu??

Selamat tgh hari smua...aku wat blog nie sbb untk luahkan aper yg aku rasa..jdi pada saper2 asa xsuka,xpayahla baca ye...cuma di sini je tempat utk aku kongsi smua..aku skrg perlu wat keputusan yang tepat..adakah aku sanggup hidup bermadu atw tidak?tpi aku sgt sayangkan dier..
3 tahun aku kenal die,tpi tulah bila bercinta lame2 mcm 2 bleh berlaku..skrg lak brcinta jarak jauh..aku di utara,dier di selatan..berhubung dlm phone jer..5 MAC 2012....die datang jumpa aku di utara..aku heppy sngt yg teramat2...dh hmpir 5bulan aku xbertemu...dier pun gmbira sngt2..tpi petang hari sebelum die bertolak balik, dier memohon maaf pada aku..dier xthu nk cter dri mner..dier sgt sygkan aku tpi semua ni hadir secara kebetulan..aku yng mula tidak keruan mula berfikir bukan2..aku mendesak dan terus mendesak..akhirnya dier akur..dier perlu gtaw aku sblum blik semula..dier xnk berpisah gn aku..die mahu aku jdi teman akhir hayat dier..
Walaupun die akan berkawin dhulu, die tetap nk ambik aku jdi suri idup die..tpi aku xdpt trima ini smua..perlukah aku hidup bermadu?tapi knapa aku xboleh lupakan die..??npe aku masih sygkan die..
aku menangis semahu2nya waktu itu jugak..peduli pada semua yang melihat..dier pun menangis lihat aku mcm tue..tpi dier tetap perlu blik sebb esok dh hbis cuti...katanya die xnk lepaskan aku..wanita berpurdah telah hadir dlm idup dier..aku salahkan diri aku..smua ni berlaku sbb kuarga aku xterima dier..lamaran dier ditolak..kesian dier..aku lagi sedih...2hari aku menangis,mcm org xbetul..dier pulak isaukan aku..xsangka dier sanggup dtg kali kedua semata mata nk pujuk aku..dtg lak gn bas..merayu rayu dier pada aku agar tidak jdi mcm nie..katanyer aku perlu berusaha..dan aku skrg nie perlu tyer pada diri aku, adakah aku sanggup bermadu??

No comments:

Post a Comment